Schrijfsels rond bibliotheek en bibliotheekzaken. En alles wat interessant is voor het inlichtingenwerk, mediawijsheid en andere bibliotheekzaken.

dinsdag 7 juli 2009

Geslaagd voor Nationaal MediaCoach!


Afgelopen vrijdag 3 juli checkte ik, zoals gewoonlijk op het einde van de dienst, nog even mijn mail. Daar zag ik een mailtje van Bamber Delver. Veel te vroeg en nog niet verwacht komt daar heel plots in beeld: Gefeliciteerd; je hebt jouw Nationaal MediaCoach certificaat gehaald!
"Hierbij kunnen we je met trots laten weten dat ook jij geslaagd bent bij de Nationale Opleiding MediaCoach n.a.v. het examen in Utrecht op 17 juni j.l.
De uitreiking vindt plaats op: Maandag 16 september a.s.
We wensen je erg veel succes en plezier toe met het vervolg ná de opleiding. Geniet van het succesvol behaalde resultaat!"
Verderop in de mail staat dikgedrukt o.a. ook nog: "Als bijlage vind je het officiële logo (in jpg formaat) dat je kunt gebruiken nu je jezelf Nationaal MediaCoach kunt noemen: gebruik het!"
Dus zie je me vanaf 16 september naast ons eigen keycord ook nog met een paars speldje met het opschrift: 'Nationaal MediaCoach www.nomc.nl', dan weet je wat ik ook nog ben...
Ik vond het een hele inspirerende opleiding. Met veel verve en veel gevoel voor het onderwerp, werd door alle lesgevers Mediawijsheid in beeld gebracht. Begrip voor alles wat met mediawijsheid te maken heeft, hoop ik ten goede te kunnen toepassen om bij collega's, klanten, ouders, jongeren en kinderen wat orde in de chaotische beeldcultuur te brengen.

Geen opmerkingen: