Schrijfsels rond bibliotheek en bibliotheekzaken. En alles wat interessant is voor het inlichtingenwerk, mediawijsheid en andere bibliotheekzaken.

woensdag 18 maart 2009

Twitter voor 23dingen


Twitter is een van de nieuwere vormen van communicatie op het internet. Ik vond veel informatie hierover bij een artikel van Lifehacking.nl : "Leer de kracht van Twitter te gebruiken" door Patrick Mackaaij. Hij vertelt heel open over de toepassingen en mogelijkheden. Zelf heb ik al eens gexperimenteerd met Wyp om intern te twitteren van vestiging naar vestiging en zo zonder tussenkomst van de telefoon elkaar snel te informeren. Dat was geen direct succes. Toch heb ik ook een Twitteraccount aangemaakt, alles in het kader van kennismaking met sociale netwerken. Op mijn twitter is nog niet heel veel te vinden, maar daar gaat verandering in komen. Je kunt een widget van mijn Twiiter in de rechterkollom van mijn blog vinden. Ik zal vanaf vandaag iedere dag twitters gaan plaatsen en ga dat vol zien te houden. Gaat iemand dit volgen?...

1 opmerking:

Unknown zei

ha Erwin toch gelukt om een vacante computer te vinden. ; )