Schrijfsels rond bibliotheek en bibliotheekzaken. En alles wat interessant is voor het inlichtingenwerk, mediawijsheid en andere bibliotheekzaken.

dinsdag 15 september 2009

GenerationWhy


Aik Kramer

Aik Kramer (1980) is mediator, trainer en oprichter van generationwhy

- centrum voor jonge mediators. Tot voor kort werkte hij als docent op de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit van Amsterdam.

Op het moment leidt hij samen met het Centrum voor Conflicthantering een groep jong-volwassenen op tot peer-mediator en heeft daartoe een speciaal mediation-model ontwikkeld voor het coachen van-, bemiddelen

tussen- en leiding geven aan leeftijdsgenoten: P2P Mediation. Voor meer informatie, zie www.generationwhy.nl

'Mediation heeft mij in staat gesteld belangrijke keuzes te maken en samenwerkingsverbanden op te zetten; iedere dag brengt voor mij nieuwe uitdagingen en nieuwe kansen. Dat gun ik anderen ook. Als mediator en trainer heb ik mijzelf daarom ten doel gesteld mediation toegankelijk te maken voor mijn generatiegenoten.'

Aik is nu al enige tijd in onze bibliotheek te vinden, maar hij is niet een directe collega van ons. Kijk voor meer informatie op zijn website

Hij heeft met zijn groep een heel leuk filmpje in onze bibliotheek gemaakt. Beelden zeggen meer dan woorden, dus.... bekijk het filmpje "HOE GEBRUIK JIJ DE BIEB?" hier:

Geen opmerkingen: