Schrijfsels rond bibliotheek en bibliotheekzaken. En alles wat interessant is voor het inlichtingenwerk, mediawijsheid en andere bibliotheekzaken.

maandag 3 augustus 2009

De Groene Godin


Reeds op 24 juli sprak ik met eigenaar Irmy van De Groene Godin. Ondanks dat ik heb beloofd bij haar langs te gaan, is dat nog niet gebeurd. Ik ben wel blij met de winkel. De laatste jaren heb ik me nogal rustig gehouden t.a.v. kopen van fantasy. Gaat dit veranderen? ik merk het wel als ik in de winkel geweest ben.

De Groene Godin
Een sfeervolle winkel vol fantastische 2e-hands boeken. Boeken over reizen naar en avonturen op andere planeten, boeken over leven in de toekomst en ook over leven in het verleden, boeken over tijdreizen. Boeken vol magiërs, vampiers, heksen, pixies, trollen, barbaren, dreuzels, draken, helden, heldinnen, feeën, goed- of kwaadwillende goden en nog veel meer. Boeken vol spanning, of romantiek, grappige boeken, enge boeken. De boeken zijn 2e-hands, maar de films zijn nieuw.

Day & Night

Vrijdag 14 augustus a.s., 19.30 uur, organiseert De Groene Godin in samenwerking met Valentijn Eekels, de bedenker van het spel, een spelavond (deelname is gratis).
Day & Night is een prachtig en spannend spel voor 2 spelers...
...In een paleis op een magische plek rust Dag wanneer de wereld gehuld is in Nacht, en Nacht wanneer Dag de aarde bezoekt. Deze plek is zo wonderlijk mooi dat èn Dag èn Nacht er voor altijd zouden willen blijven. Zusjes Dag en Nacht besluiten een duel te voeren in de Vallei der Leegte die bepaalt welk van de zusjes uiteindelijk in het paleis kan verblijven. De Vallei der Leegte is een schrikwekkende omgeving met zwevende rotsblokken, waar al sinds het begin der tijden gestreden wordt om gerechtigheid.
Voor meer informatie zie: www.dn-boardgame.com

Inschrijven kan in de winkel of via e-mail: info@degroenegodin.nl.
Wacht niet te lang, want vol is vol...
Haar winkel is woensdag t/m zaterdag open van 10.30 - 18.00 u
Adres: Kleine Houtstraat 84
14 augustus is er een spelletjesavond. Het bordspel Day & Night (voor 2 spelers) wordt dat geintroduceerd.

Geen opmerkingen: